23 май 2010

Обичам!


Ще ти върнат взети назаем пари, които си отписал/а. 

А, дано, хаха.
--
Сърцето ми е изпълнено с толкова много любов, че вече имам чувството, че ще се пръсна. Обичам! Прекрасно е... Не знам от кога не ми се беше случвало... 

Искам да гушкам, да ме гушка, да цункам, да ме цунка... да легна върху него, да ме прегърне пак и пак да ми каже онова нещо на ушенце. Липсва ми той, липсва ми онова чувство, когато сме заедно. Искам да му дам толкова много нежност... Искам пак с него! Дори и за час, просто да го видя, да му кажа толкова неща. Да ме погледне и да се усмихне, както само той може. Искам пак онзи поглед, с който ме гледа, когато сме само двамата, искам пак онази усмивка, дето ми се радва... когато сме само двамата.

Липсваш ми, pisicuţă!

1 коментар:

Моля, пишете на кирилица.