12 октомври 2011

Нещо и нищо

Реших, след като майондри публикува нещо специално за мен, да й върна жеста. Не, че е кой знае какво, но е от сърце (пък!).

Като за начало, оправих си ноктите (горе-долу) и не стана прекалено зле. То беше преди седмица сигурно, но нямаше време за публикации и обяснения, та чак сега... Но нищо. Снимките са от деня, в който се лакирах, когато маникюра все още имаше някакъв приличен вид, така че спокойно!


И... другата супер-дупер-ексклузивна-сензационна новина (публикувана само и единствено в този блог) е, че най-накрая се пробих (отново). Този път не болеше толкова, защото момичето я направи като хората. И имаха обица без камъче. И бяха намалили цената! И днес вече не ме боли... Та всичко е идеално. Ето сега и едно цвък със снимка от важното събитие, което така рязко промени животите на всички ни.

2 коментара:

  1. Aaa яки нокти! И обичкииии!! Оф, липсва ми чувството за нови обички. Аз ся откакто ходя и на магнит изобщо не мога да си слагам таквиз нещица и съм супер-дупер нещастна. Ама си джиджена, ама си готина :* :* :*

    ОтговорИзтриване
  2. Джиджена, натокана, облякана... :D :* От работа и моите се скапаха за нула време, но ще се занимавам утре вероятностно да ги оправя пак. ;D Как ме зарибяваш ти по готЯни работи все, ама! :*

    ОтговорИзтриване

Моля, пишете на кирилица.