01 януари 2010

Честита 2010 година!

Като истински no lifer ще седна да пиша в блога си на първи януари. Още сутринта щях, след като се прибрах, но леглото и книгата ме зовяха безпомощно и нямаше как да им откажа. Феновете ми ще почакат, си казах.

Та да си дойда на думата. Надявам се всеки да е изкарал добре вечерта/сутринта и сега да няма махмурлии. Посрещането при мен беше далеч по-добро от очакваното. Въпреки маанетата беше много забавно, а компанията се оказа много весела. Разни черни мисли и спомени се опитаха да се прокраднат в съзнанието ми, но ги удавих в чаши пълни с Бейлис.

За 2010 година си пожелавам да бъда щастлива! И всичките ми приятели, познати и роднини да са щастливи и най-вече здрави. Толкова ми е развълнувано, че започваме нова година, сякаш всичко започва отначало. Някакво странно усещане ме е обзело, много ми е приятно обаче. Просто съм спокойна и искам всички да са добре... Време беше да се отърся от гадостите и да тегля чертата.

Обичам се! Обичайте се и вие.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, пишете на кирилица.