09 октомври 2009

Мъжкият манталитет

С Ноелия снощи обсъждахме тази тема и тя ми даде идея - осмиване на мотото Жената на най-добрия ми приятел не е жена. Ако е хубава – той не ми е приятел. Ето го резултата:

Жената на най-добрия ми приятел н е жена. Ако е хубава – той не ми е приятел

Колко кратко и точно е описан мъжкия манталитет: такова прехвалване на мъжката дружба и в крайна сметка мъжкият екземпляр отново и отново доказва високата степен на егоизма, който го характеризира. 

Чудно как всичките тези мачо разбирания, които включват непоклатимо приятелство, биват променяни според ситуацията. Необяснимо... особено, когато непоклатимото приятелство между мъжете бива разклатено от слабата воля и силния нагон на един от тях.

Според мен до голяма степен е повлияно от виждането на жените, от страна на някои мъже, като „бройка”, която едва ли не задължително трябва да бъде включена в списъка. Всичките тези комплекси, които повечето мъже имат, но не осъзнават, ги подтикват към тези „завоевания”, за които после разказват в приятелски кръг, включвайки нерядко и подробности от собствената си реколта. Уж си доказват, че стават за нещо. Не само на самите себе си, но и на приятелите си! Което всъщност явно е важното – нека видят другите какъв съм мъжкар и нека се комплексират, защото съм най-големият!

От логична гледна точка просто няма как да се съглася с това виждане, което според мен е чиста проба комплекс, както и от гледната ми точка на човек от женски пол.

Не бива да забравяме, разбира се, че в крайна сметка това е просто иронична фраза, измислена отдавна, но също не бива да забравяме, че не са я измислили безпричинно...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, пишете на кирилица.