25 юни 2011

Краят на юни

Ето и юни се изниза... няма да усетим и ще се изниже и втората половина от годината. Как бързо лети времето, а в началото на юни се тътреше бавно, бавно цяла седмица, точно когато имах нужда да мине по-бързо. Но така е... мина, замина, а сега даже не се и сеща да се спре.

Трябва ми някакво полезно занимание, след което да не се чувствам глупаво, сякаш пропилявам живота си. Последните два дни се чувствам точно така, но все пак трябва да призная, че заниманието ми беше наистина безсмислено. Първата ми работа е да намеря книгата "Осем" и ако не ми хареса, да я нахлупя на главата на човека, който ми я препоръча. Нямам търпение да му я нахлупя на главата, честно. Даже и да ми хареса...

Предполагам, че "си измислям преживявания", поне сега, когато се чувствам ненужна и ме е обзела скука. Намерих книгата всъщност, така че... да речем, че започва "голямото" четене.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, пишете на кирилица.