14 ноември 2009

Краят на всичко е началото на всичко останало

Хората, които не могат да намерят пътя към своя свят, полудяват. 

И аз съм пред полудяване, но няма да се дам. Интересен късмет.
--
На 13 ноември 2009, петък, в 18:44 официално бе теглена чертата на 4-годишно (много повече от) приятелство. 
 
Снощи не бях в кондиция да пиша подобни новини и да информирам всичките си многобройни читатели за злочестата си съдба, хах. Сега остава да се адаптираме към новата ситуация. 

Днес е деветия ден от началото на всичко и първия ден след края на всичко. Не знам защо все си водя такива статистики.

Та, проточих, доколкото можах, давах шансове до безкрай, но без резултат. От другата страна само вдигат рамене и казват, че нищо не може да се направи ако аз не искам, вместо да се стегне, да спре да мисли само за собствения си гъз и да се опита да се държи нормално. Е, така да бъде.
 
Поне разбрах, че ще идва на гости един семеен приятел, което ще пооправи положението за момента, първите дни. Но в понеделник какво? Не искам да го мисля даже. На работа не знам как ще я карам.

Тая последна чаша се оказа много пълна... Не, че не го очаквах. Просто ще има да я преглъщам малко по малко, докато просто не престана да усещам вкуса на това, което пия и ще изсипя останалото в канала. 
 
Хайде, ето една усмивка по Интернет. Усмивка до уши! Истинска е, не ме гледайте така.

2 коментара:

  1. Вие поне официално сте сложили край. Ние с моята приятелка просто един ден спряхме да си пишем или по-точно тя спря да ми пише. Майната им на всички.
    Ти ще се справиш с всичко. Силна си и го можеш.
    *Гуш*

    ОтговорИзтриване
  2. Аз сложих края... той само ме унижаваше и казваше, че искал да бъдем приятели. Обича ме само на думи... нямам нужда от това. *гуш* Майната му на всичко, да. И на всички псевдо приятели... :/

    ОтговорИзтриване

Моля, пишете на кирилица.