22 декември 2009

Злоба! Проклятие, злоба!

Изяжда ме отвътре. Не мога да спя, не мога да ям, постоянно сънувам кошмари, не мога да водя нормален начин на живот, защото винаги се намира какво да ме вбеси, винаги се намира какво да ме разочарова за пореден път.

Не стига, че ми се налага да гледам разни фейсове по улицата, ами и в Интернет, по дяволите! Трябва най-накрая да преодолея това, което се случи и да спра да живея в миналото, защото на първо място аз самата не искам да се връщам към "преди". Мразя "преди", но за жалост мразя и "сега", защото все още не съм превъзмогнала това глупаво "преди"... бла бла бла.

Абе, майната му, това е единственото решение за момента. Човек не може да живее и злобата да го разяжда постоянно. А така ми се иска да я изстръгна и наистина да махна с ръка и да не ми пука...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, пишете на кирилица.