23 декември 2009

Ти на майната си, аз на моята

Вземи всичките си неща,
не забравяй сърцето си,
вратовръзките, цигарите
и стола ти от хола.

Вземи изкуствената си усмивка,
тази, която ме хипнотизира веднъж
и това тяло на русалка,
което удави онзи моряк.

Ти на твоята страна, аз на моята,
нито бяло, нито черно,
вода и вино.
Ти си нощта, аз съм деня,
сол и захар
опръскаха живота.

Ти на твоята страна, аз на моята,
нито бяло, нито черно,
вода и вино.
Ти си нощта, аз съм деня,
сол и захар
опръскаха живота.


Кажи на любовницата си,
че аз печеля,
защото всичко остава за мен
и те познавам по-добре.

Сега, когато всичко приключи
искам само да ти кажа,
че никога не си била толкова красива,
а аз щастлив.

Ти на твоята страна, аз на моята,
нито бяло, нито черно,
вода и вино.
Ти си нощта, аз съм деня,
сол и захар
опръскаха живота.


Ти на твоята страна, аз на моята,
нито бяло, нито черно,
вода и вино.
Ти си нощта, аз съм деня,
сол и захар
опръскаха живота.


Нито бяло, нито черно...
Ти на твоята страна...
Не искам да те виждам повече...
Остави ме на мира,
остави ме на мира...

Захар и сол...
Захар и сол...

Ти си нощта, аз съм деня,
МАХАЙ СЕ ВЕЧЕ, ИСКАМ РАДОСТ...!

- 
Обратното на любовта е безразличието! Чашата е на привършване... 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, пишете на кирилица.