04 август 2009

Неудобството да имаш смотани бивши

[1:45:15] Същия познат каза: good news
[1:45:23] Същия познат каза: ownera na free.bg raboti po restore-vane na failovete
[1:45:36] Същия познат каза: kolko shte e uspeshno ne znam
[1:51:13] Нона каза: мерсим за инфото! ще стискам палци
[1:51:16] Нона каза: (:


Амин.
--
Нещо е полудял светът сякаш или може би аз полудявам съвсем, след като не ме напуска усещането, че някой много скоро ще пострада благодарение на мен. Не буквално, разбира се, но все пак...

Част от неудобството на това да имаш бивши е, че те знаят прекалено много неща за теб, още по-лошо става, когато преди години си бил комплексирана тийнейджърка, която е смятала, че е влюбена в даден човек, за когото впоследствие разбира, че е пълен кретен. Да, това съм аз, това е моята история и такъв е моят бивш.

Когато ме заряза, заради друга, която, съжалявам, че ще го кажа, но е доста по-зле от мен във всяко отношение, поне от това, което видях си извадих такива изводи, помислих, че ще умра. Изпаднах в депресия, която трая 4 месеца и беше ужасно. Не спирах да слушам дуум метъл, плачейки за него. Само ще вметна за протокола, че точно тогава се бяха случили още няколко неща, които тотално ме съсипаха. Реално те бяха много по-гадни от зарязването, но да речем, че това беше черешката.

След като в крайна сметка се посъвзех, а той не спираше да си играе с мен, да ме преследва и да ми казва, че ме обича и че е адски объркан, реших да го изхвърля от живота си завинаги. Той не беше съгласен, но никой, по дяволите, не го питаше за мнението му. Беше направил собствения си избор, за което не го виня, но исках и аз да направя своя, за мое собствено добро, за да се отърва от него и да започна начисто, преодолявайки миналото.

Както и да е, въпреки решението ми, той не спря да ме преследва, но след упорито игнориране от моя страна, най-накрая се поуспокои. Отвреме навреме се появява и до днес, за да ме подразни малко, но в крайна сметка отдавна не го възприемам като „бившият ми”, така че не реагирам, както преди.

Имах известни подозрения, че все още има чувства към мен, защото го знам какъв е и не бих се учудила. Реално ме заряза, защото живеем в различни градове, което си е доста сериозна пречка. Но явно "милият" още не го е преодолял...

Днес разбрах от една позната, че "бившият" използва името ми, за да се представя за някаква кифла и да върти интриги. И й казал, че го прави, защото „още ме харесва и иска да ме дразни”, но се предполага, че общата ни позната не трябва да ми казва. Бясна съм, разбира се. Ако ще има жертви, той ще е първата и единствена такава.

Не знам как да игнорирам факта, че е такъв идиот. Още по-малко ми е ясно как ще игнорирам до края на живота си факта, че съм била толкова идеално куха, за да обичам такъв човек.

1 коментар:

  1. Е, не, тва са ебати детските номера... Такива въртяхме на по 12 години, кво ли отива на вече възмъжаващ юноша?!
    Игнор, игнор, игнор... и пак ти е в главата :д Ако пък за миг изчезне от там реши да се появи наистина и пак да предизвика повръщане...
    Те това не мога да разбера в бившите, който смятат, че те обичат - толкова са егоистични, че не питат дали досаждат, а направо си действат!? Нали са щастливи с техните си крави? Нали всичко върви както в мечтите им?
    Имам чувството, че избива някъв вид злоба и търсят отмъщение, но наистина не го разбирам. Именно те казаха край. Те си намериха нова половинка... За кво им е бившата? хах

    И да, най-тъпото е, че след като всичко свърши се чудиш "К'во, по дяволите, съм правела с тва говедо до ся?!"

    ОтговорИзтриване

Моля, пишете на кирилица.